Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij King's Palace. Meer weten? Ontdek meer
Siema
21 jun 2026 om 4:12
De kip was in eerste instantie heel hard, gebeld . Toen hebben ze gebakken kip nog maals gestuurd. Dit was zo zout dat ik niets heb gegeten die avond. Ik had kip met pangang saus. Nooit meer
Lex
20 jun 2026 om 21:09
Beetje jammer dat een menu met bami werd geleverd ipv bestelde mihoen.
Bert
16 jun 2026 om 20:09
ok
Noelle
10 jun 2026 om 7:36
Extra betaald voor de saus apart, maar kreeg het niet apart. Vlees was hierdoor slap.
Hans
5 jun 2026 om 19:14
heerlijk eten aanrader voor de liefhebbers van Chinees
Kayleigh
5 jun 2026 om 19:08
Bij ontvangt heel het tasje vol met gelekte ketjapsaus. Het eten zelf was opzich prima te doen.
petra
5 jun 2026 om 18:55
goed verpakt, gerechten netjes verdeeld...smaakte goed
Jennifer
4 jun 2026 om 17:11
Snel bezorgd, goed verpakt en super lekker!
J
3 jun 2026 om 20:25
Lekker gegeten
Robin
3 jun 2026 om 20:10
Het eten smaakt altijd goed. Helaas weer geen Sambal erbij terwijl ik daar specifiek om gevraagd heb in de opmerking.
Tineke
3 jun 2026 om 19:41
smaakte prima
Christina
2 jun 2026 om 19:23
was lekker alleen de kroepoek niet